Program dla deweloperów

Reklama

Reklama
Program dla deweloperów

Program dla deweloperów zawiera opcje i funkcje, które są powszechnie wykorzystywane zarówno przez deweloperów, jak i biura nieruchomości. Kompleksowe oprogramowanie CRM sprawia, że zarządzanie wszystkimi obszarami działalności może odbywać się w jednym miejscu. Dzięki niemu można szybciej, łatwiej i bardziej świadomie prowadzić biznes, zwiększając swoją konkurencyjność.

Zaawansowany program dla deweloperów

Zaawansowany program może obejmować najważniejsze narzędzia, od bazy klientów czy modułu do przygotowania oferty, przez monitorowanie sprzedaży i rezerwację nieruchomości, aż po sporządzanie umów. Do tego system CRM może na bieżąco zbierać dane w celu tworzenia raportów z dotychczasowych zadań. Jego wdrożenie zupełnie zmienia sposób organizacji pracy, poprawiając wydajność pracowników oraz podnosząc poziom oferowanych usług.

Program dla deweloperów - lokale na sprzedaż
fot. widok z zakładki lokale na sprzedaż

Program dla deweloperów i biur nieruchomości pozwala:

  • przygotować ofertę handlową,
  • rejestrować i zarządzać bazą klientów (tworzenie filtrów, np. według budżetu, zainteresowania),
  • rezerwować spotkania z potencjalnymi klientami,
  • rejestrować wpłaty i wystawiać faktury,
  • Raportować działania oraz prognozować sprzedaż.

Wymienione powyżej opcje to jedynie kilka przykładów, ponieważ system można w każdym momencie rozbudować. Klient sam decyduje, z jakich funkcji chce korzystać, a z czego rezygnuje. Program CRM dla deweloperów jest dostosowywany do realnych potrzeb oraz możliwości firmy. Dzięki temu jest elastyczny i skalowalny – dostarcza wszystko to, co faktycznie jest potrzebne.

CRM dla dużych i małych

Z rozwiązań tego typu korzystają deweloperzy, wielkie przedsiębiorstwa, ale też lokalne firmy budowlane.

Przedsiębiorstwa, które wybrały program dla deweloperów, uporządkowały proces zarządzania skupem i sprzedażą inwestycji (biura nieruchomości) oraz wyeliminowały pomyłki, czy opóźnienia związane z budową (deweloperzy), a to znacząco redukuje koszty inwestycji.

Do tej pory deweloperzy oraz biura nieruchomości miały utrudnione zadanie. Stosy papierów w różnych miejscach powodowały, że umowy czy faktury niszczyły się lub po prostu gubiły. Przy tym konsultowanie projektów oraz raportowanie działań drogą mailową bywało uciążliwe – zajmowało zdecydowanie zbyt dużo czasu, stwarzało zagrożenie utraty ważnych danych/dokumentów oraz spowalniało komunikację.

Firmy, które wybrały program CRM, funkcjonują zdecydowanie sprawniej. Każda informacja, decyzja i umowa znajdują się w jednym systemie, do którego mają dostęp uprawnione osoby. Wystarczy kilka kliknięć, by znaleźć potrzebne dokumenty i przekazać je dalej.

Program CRM, czyli co?

Oprogramowanie CRM to nie tylko system. Zakup takiego rozwiązania to inwestycja w rozwój firmy. W cenie zawiera się również wdrożenie, szkolenie użytkowników oraz wsparcie powdrożeniowe. Nie wystarczy tylko zdobyć samo narzędzie – trzeba jeszcze je odpowiednio zaimplementować i nauczyć się, jak z niego korzystać.

Wszelkie szczegóły ustala się na specjalnym spotkaniu. Konsultanci poznają wtedy oczekiwania przedsiębiorstwa i dobierają tylko te moduły, które naprawdę są potrzebne. Przy tym odpowiadają na pytania oraz pokazują, jak działają poszczególne funkcje. Jak już wspominaliśmy – każde przedsiębiorstwo działa inaczej, więc system można dowolnie konfigurować i wybierać moduły odpowiadające dokładnie temu, czego szuka firma.

Pobierz demo oprogramowania

Interesuje Cię prezentacja systemu? Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się. Zadzwoń do nas 32 420 66 21.

    Firma

    NIP

    Osoba kontaktowa

    Adres email

    Telefon

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość do Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Uprzejmie informujemy, że: a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych, b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności, c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych., d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.