
Firmy inwestują coraz większe sumy w oprogramowanie do zarządzania. Przekłada się to na coraz większą ilość danych jakie przechowują ich bazy danych. Oprogramowanie do tworzenia raportów i analiz służy do przekształcenia tych informacji w bezcenny wgląd w procesy biznesowe przedsiębiorstwa.
Zestawiając ze sobą różne, na pierwszy rzut oka niepowiązane dane można wyciągnąć wnioski, które pozwolą na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych. Przykładem systemu zarządzającego raportami i analizami jest oprogramowanie Connecto DMS z modułem Business Intelligence.
2. Jeden system do raportów i analiz, wiele źródeł danych
3. Pulpit użytkownika – najważniejsze raporty dostępne natychmiast
4. Subskrybuj najważniejsze analizy i raporty
5. Zapytaj o rozwiązanie
Tworzenie raportów i analiz z Connecto DMS
Oprogramowanie Connecto DMS to zintegrowana platforma do zarządzania procesami biznesowymi skupiająca w sobie moduły takie jak elektroniczny obieg dokumentów (workflow), zarządzanie relacjami z klientem (CRM), zarządzanie projektami, oraz moduł raportowania Business Intelligence.
Ten ostatni pozwala na tworzenie definicji raportów na podstawie dowolnego procesu biznesowego występującego w firmie, na przykład:
- Sprzedaży (np. lejki sprzedaży, pipeline, cross selling, ranking sprzedaży)
- Realizacji projektów (czasowo, ilościowo i finansowo)
- Wydajności pracowników (rankingi pracowników, analizy wyliczające premię itp.)
- Kluczowych wskaźników KPI
Jeden system do raportów i analiz, wiele źródeł danych
Dobry system do zarządzania i tworzenia raportów Business Intelligence powinien być wieloźródłowy. Oznacza to, że powinien móc pobierać i przetwarzać dane ze wszystkich systemów informatycznych znajdujących się w firmie. Raporty tworzone w systemie DMS od Connecto mogą powstawać w oparciu o dowolny inny system informatyczny zainstalowany w firmie.
Najczęściej są to systemy ERP, WMS, CRM. Otwartość na dwustronną integrację pozwala na pobieranie danych nawet z systemów opartych o inne rodzaje baz danych (Microsoft, Oracle, PostgreSQL itp.)
Pulpit użytkownika – najważniejsze raporty dostępne natychmiast
Connecto DMS jako kompletne narzędzie do zarządzania procesami w firmie pozwala na personalizację pulpitu użytkownika. Od razu po zalogowaniu się do systemu widoczne są wybrane przez niego elementy takie jak:
• Wyciągi z raportów (tabele przestawne w oparciu o definicje raportów)
• Wykresy (np. lejki sprzedaży, wykresy kołowe)
• Listy danych (rankingi, listy obiektów itp.)
• Wskaźniki (wykonanie sprzedaży, KPI etc.)
Pulpit może być tworzony indywidualnie przez każdego użytkownika z osobna lub narzucany przez przełożonego. Dane wyświetlane na pulpicie mogą być filtrowane przez system uprawnień i uwzględniać tylko tą część raportu, do której ma dostęp dany pracownik.
Subskrybuj najważniejsze analizy i raporty
Wszystkie wygenerowane w systemie raporty i analizy mogą być subskrybowane. Usługa agenta systemu automatycznie wyśle wiadomość e-mail do wszystkich użytkowników zgodnie z harmonogramem wysyłki. Przykładowo raport realizacji planu sprzedażowego może być wysyłany codziennie o 8:00 do kierowników sprzedaży, aby mogli się z nim zapoznać przed rozpoczęciem kolejnego dnia pracy.
Zapytaj o rozwiązanie
Poznaj oprogramowanie do tworzenia analiz i raportów. Dowiedz się jak wykorzystać system Busniess Intelligence w swojej firmie. Zadzwoń pod numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz.