Nieważne z jakiej branży jest Twoja firma, wszystko zawsze sprowadza się do wspólnego mianownika. Posiadasz produkt lub usługę, którą chcesz świadczyć swoim klientom. Potrzebujesz, więc narzędzia, które kompleksowo zajmie się wszystkimi procesami związanymi z określeniem tego, kim jest twój klient, nawiązaniem z nim współpracy i pielęgnowaniem tejże współpracy.
W zależności od specyfiki sprzedaży możesz być zainteresowany innymi rozwiązaniami. Jako Grupa Connecto posiadamy wiele sprawdzonych narzędzi informatycznych, które są w stanie w stu procentach dopasować się do Twoich potrzeb. Chętnie wysłuchamy, z jakimi problemami zmagasz się, na co dzień, aby móc jak najlepiej dobrać oprogramowanie, które Ci zaproponujemy. W czasie prezentacji oprogramowania na żywo przekonasz się o tym, że w temacie oprogramowania wspierającego sprzedaż mamy ogromne doświadczenie.
2. Jaki system informatyczny do sprzedaży wybrać?
3. Oprogramowanie do sprzedaży – co warto?
System wspierający sprzedaż
Sprzedaż to pojęcie bardzo ogólne, dlatego ciężko zdefiniować również, czym jest oprogramowanie wspierające sprzedaż. W przypadku firmy zajmującej się handlem detalicznym pojęcie to może oznaczać system, który w głównej mierze pilnował będzie stanów magazynowych oraz pozwalał na generowanie dokumentów handlowych takich jak faktura czy paragon. Firma zajmująca się sprzedażą usług może mówić o oprogramowaniu w kontekście narzędzia klasy CRM, którego zadaniem będzie przygotowanie i realizacja planu sprzedaży oraz zarządzanie zespołem sprzedażowym.
Definicji systemu sprzedażowego może być wiele i co ciekawe wszystkie mogą być prawdziwe. Kwintesencją systemu informatycznego wspierającego sprzedaż jest odpowiednie dobranie oprogramowania w sposób, który pozwoli na realizację wszystkich procesów biznesowych prowadzących do pozyskania sprzedaży.
Jaki system informatyczny do sprzedaży wybrać?
Connecto jest jednocześnie producentem rozwiązania do zarządzania procesami Connecto DMS (w skład, którego wchodzą narzędzia klasy CRM i Business Intelligence) i wieloletnim partnerem krakowskiego Comarchu w zakresie oprogramowania klasy ERP. Budowa systemu Connecto DMS pozwala z jednej strony na dowolne modelowanie procesów za pomocą zaawansowanych kreatorów, a z drugiej pełną, dwustronną integrację z systemami trzecimi za pomocą bogatego API i obsłudze skryptów. Dzięki temu jesteśmy w stanie odtworzyć dowolny proces biznesowy związany ze sprzedażą niezależnie od branży i jej specyfiki.
Dobrze wdrożony system będzie potrafił wspierać twoich pracowników od etapu planowania targetów, aż po podpisanie kontraktu i jego realizację. W skład takiego narzędzia mogą wchodzić następujące elementy:
- Procesy marketingowe i telemarketingowe
- Planowanie i realizacja działań handlowych
- Generowanie ofert i zamówień
- Platforma B2B do samoobsługi w zakresie ofert i zamówień
- Automatyczne wystawianie dokumentów handlowych
- Prognozowanie i analizowanie danych sprzedażowych
Oprogramowanie do sprzedaży – co warto?
Skontaktuj się ze specjalistami z Connecto, aby porozmawiać o tym, w jaki sposób usprawnić działanie procesów handlowych w twoim przedsiębiorstwie. Opowiedz nam o swoich problemach i planach na przyszłość, a my na pewno znajdziemy dla ciebie ekonomiczne i skalowalne rozwiązanie.
Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści skontaktują się tak szybko, jak to możliwe. Jesteśmy dostępni również pod numerem telefonu 32 263 00 00.