Wdrożenie systemu ERP – o tym pamiętaj

Reklama

Reklama
Wdrożenie systemu ERP - zalety

Wdrożenie systemu ERP kojarzy się z dużą inwestycją i procesem, który zabiera sporo czasu. Jednak warto zastanowić się nad tym, jakie korzyści zyskuje firma decydują się na system ERP. Dlaczego należy skorzystać ze szkoleń i czym jest asysta? Odpowiedź w poniższym artykule.

1. Co daje wdrożenie systemu ERP?
2. Co to jest analiza przedwdrożeniowa?
3. Szkolenie
4. Wsparcie po wdrożeniu

Wdrożenie systemu ERP – co to daje?

Mnóstwo korzyści. To zapewnia wdrożenie systemu ERP. Oprogramowanie funkcjonuje w firmie, bez znaczenia, jakiej branży to dotyczy. Zestaw dostępnych modułów można dopasować do wymagań konkretnego przedsiębiorstwa:

  • większe przychody dla firm
  • szybsze i skoordynowane procesy, dzięki automatyzacji
  • polepszenie jakości pracy i całkowite wykorzystanie, np. procesów produkcji
  • identyfikowanie oraz eliminowanie błędów i zbędnych działań
  • sprawna kontrola zarządzania kadrą

Analiza przedwdrożeniowa – istotna część przy wyborze ERP

To tylko kilka zalet, jakie zyskuje firma wdrażająca system ERP. Należy pamiętać, że wybór oprogramowania powinien być przemyślany, m.in. pod kątem integracji z innymi rozwiązaniami. Dotyczy to zarówno systemu elektronicznego obiegu dokumentów czy integrując program dla budownictwa z systemem.

Na wszystkie pytania odpowiada analiza przedwdrożeniowa prowadzona przez specjalistów od systemów informatycznych. Dzięki temu dowiemy się, na ile oglądane oprogramowanie sprawdzi się w naszym przedsiębiorstwie, jak dużo będzie kosztował oraz ile potrwa samo wdrożenie.

Szkolenie

To często pomijana, a jednak dość istotna kwestia związana z systemami ERP. Samo wdrożenie oprogramowanie nie daje pełnego sukcesu, jeśli jego użytkownicy nie potrafią z niego korzystać. Dlatego wiele firm informatycznych poza samym wdrożeniem oprogramowania, oferuje również szkolenia z obsługi systemu. Szkolenia te mogą być podzielone w zależności od modułów, na jakich pracują konkretne działy. Mogą być to także szkolenia ogólne, jednak te są mniej popularne.

Wsparcie powdrożeniowe

Często nazywane też asystą. To opcja pozwalająca na korzystanie z „helpdesku” w każdym momencie. Specjaliści danej firmy są do dyspozycji Klientów za pomocą specjalnej platformy, na którą zgłaszane są wszelkie problemy związane z działaniem systemu. To sporo ułatwienie, zastępujące ciągłe kontakty telefoniczne i opisywanie problemu, jaki wystąpił w danym momencie.

Podsumowując, warto wykupić wsparcie powdrożeniowe, bo nigdy nie wiadomo, co się wydarzy. Nawet, jeśli oprogramowanie jest wdrożone w stu procentach prawidłowo, to błąd może popełnić użytkownik.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem? Szukasz systemu dla swojej firmy? Zadzwoń pod nr 32 420 66 21 lub wypełnij poniższy formularz

    Firma

    NIP

    Osoba kontaktowa

    Adres email

    Telefon

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość do Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Uprzejmie informujemy, że: a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych, b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności, c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych., d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.