CRM dla kancelarii

Reklama

Reklama
CRM dla kancelarii

Dbałość o relacje z klientami to podstawa w branży prawniczej. W zapanowaniu nad setkami dokumentów, spotkań, rozpraw itp. przydatne są specjalne narzędzia IT. W co warto zainwestować? Wyjaśniamy, jak sprawdza się CRM dla kancelarii!

CRM w kancelarii prawnej

System CRM w kancelarii prawnej przede wszystkim jest wykorzystywany do zarządzania relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Management). Przyczynia się do bardziej świadomego i uważnego prowadzenia współpracy na każdym etapie realizacji założeń umowy. Pomaga śledzić postępy i usprawnia rozmaite procesy, zdecydowanie podnosząc jakość obsługi klienta.

Dodatkowo, specjalne moduły systemu CRM są przydatne w m.in. archiwizacji dokumentów, organizacji pracy, automatyzacji formalności czy ograniczaniu kosztów prowadzenia firmy. Dzięki temu oprogramowanie w odczuwalny sposób przyczynia się do rozwoju działalności, zwiększając wydajność pracowników.

Jak wykorzystać system w kancelarii?

System CRM w kancelarii stanowi ogromne ułatwienie dla pracowników. Przede wszystkim posiada jedną, wspólną bazę danych, która daje łatwy dostęp uprawnionym osobom do wszystkich potrzebnych dokumentów i innych informacji. Co więcej, może automatyzować pewne formalności czy powtarzalne czynności. Dzięki temu można przyspieszyć rozmaite działania, a także zminimalizować ryzyko pomyłki, np. pominięcia daty rozprawy. Jest to przydatne również w sytuacji, w której prawnik musi zastąpić poprzednika np. przebywającego na zwolnieniu lekarskim – wystarczy kilka kliknięć, by był zorientowany w sprawie.

CRM pozwala też na bieżąco monitorować postępy pracy oraz aktualnie podejmowane działania. Dzięki temu każdy wie, co musi wykonać i w jakim terminie. W ten sposób ogranicza się nieporozumienia, np. dublowanie pracy czy opóźnienia.

Platforma jest obsługiwana także na urządzeniach mobilnych, jak również na dowolnym sprzęcie, ponieważ działa online. Doskonale sprawdza się to w przypadku prawników spotykających się z klientami poza kancelarią oraz osób pracujących zdalnie czy hybrydowo. Przez to pracownicy mogą działać bardziej elastycznie, z dowolnego miejsca.

Funkcje systemu CRM wspierają nie tylko kontakt z klientami, ale też usprawniają komunikację wewnątrz firmy. Za pośrednictwem oprogramowania pracownicy mogą szybciej przekazywać sobie ważne dokumenty oraz informacje. Zgrany zespól jest bardziej efektywny i osiąga lepsze rezultaty, co zwiększa zadowolenie klientów oraz poprawia wizerunek firmy.

Co wybrać i gdzie testować?

System CRM dla kancelarii powinien być dobrze dobranym oprogramowaniem, najlepiej spersonalizowanym. Najrozsądniej jest sprawdzić wybrane narzędzie, zanim wdroży się je w firmie. Przejdzie na inny program jest dużym krokiem, dlatego warto odpowiednio się na niego przygotować.

Możliwość testów daje Connecto – udostępnia wersję demonstracyjną systemu, a także organizuje specjalne prezentacje, na których przedstawia i omawia wszystkie dostępne funkcje. Konsultanci chętne odpowiadają na pytania oraz pomagają dostosować ofertę do konkretnych potrzeb.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na: https://www.connecto.pl/crm-dla-kancelarii-prawnej/.