CRM w przeglądarce

Reklama

Reklama
CRM w przeglądarce

Współcześnie narzędzia IT nie zawsze muszą być instalowane na wykorzystywanym sprzęcie. Dzięki temu można z nich korzystać o dowolnej porze, w dowolnym miejscu. Jak działają i kiedy warto się na nie zdecydować? Opisujemy, jak sprawdza się CRM w przeglądarce!

Jak działa CRM w przeglądarce?

Zacznijmy od tego, jak działa CRM w przeglądarce. Rozwiązanie tego typu jest po prostu platformą online, do której mają dostęp zalogowani użytkownicy. W zależności od uprawnień (związanych np. z obejmowaną pozycją w firmie), w ich profilu widoczne są konkretne moduły i narzędzia. Wystarczy podać dedykowany login i hasło, by zacząć działać na bazie przydatnych funkcji oraz odpowiednio zabezpieczonych danych.

Głównym przeznaczeniem CRM w przeglądarce jest „zarządzanie relacjami z klientem”, czyli świadome prowadzenie wszelkich procesów związanych z realizacją zamówień i obsługą klienta. Często do systemów tego typu dodaje się jeszcze inne przydatne funkcje, umożliwiające m.in. organizację zadań, komunikację z innymi działami firmy, szybkie i bezpieczne przekazywanie dokumentów, automatyzację formalności (np. wystawiania faktur) czy analizowanie danych.

Dużą zaletą takiego systemu CRM jest stała aktualizacja oraz całodobowe wsparcie techniczne. Oprogramowanie online może być błyskawicznie rozwijane, a w razie jakichkolwiek kłopotów dedykowany zespół specjalistów w kilka chwil przywróci je do pełni sprawności.

Dla kogo jest te rozwiązanie?

CRM w przeglądarce to idealne rozwiązanie dla każdego, kto chce zwiększyć wydajność swojej pracy i zadbać o relacje z klientami. Doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku małych i średnich firm, ale też większych przedsiębiorstw. Jak najbardziej będzie praktyczne również przy prowadzeniu działalności jednoosobowej.

Opcja ta jest dużym ułatwieniem szczególnie w przypadku osób pracujących zdalnie lub hybrydowo, a także tych, którzy ze względu na obowiązki zawodowe często podróżują i działają „w terenie”. Taki system może być uruchomiony na dowolnym urządzeniu z podłączeniem do Internetu, co daje szereg możliwości i zwalnia z konieczności zabierania ze sobą sprzętu służbowego.

Zwykle przy zakupie standardowego systemu CRM konieczne jest instalowanie go na ograniczonej liczbie urządzeń. Jest to problematyczne o tyle, że nie zawsze pracownicy będą mieli do nich dostęp. Co więcej, w razie awarii samego sprzętu można mieć kłopot z korzystaniem z niezbędnych narzędzi, co utrudnia wykonywanie codziennych obowiązków.

Gdzie testować CRM w wersji na przeglądarkę?

Zanim wdroży się w firmie nowy system, warto sprawdzić jego działanie. Przedsiębiorcy często jednak nie wiedzą, gdzie testować CRM w wersji na przeglądarkę albo w ogóle nie mają świadomości tego, że jest to możliwe. Najlepiej zwrócić się z tą sprawą do dostawcy narzędzia. Na rynku dostępnych jest wiele wariantów, dlatego dobrze jest wybrać firmę z wieloletnim doświadczeniem, specjalizującą się w tworzeniu i dystrybucji programów IT dla biznesu.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na: https://neonconnecto.pl/crm-przez-przegladarke-jak-dziala/.