Oprogramowanie CRM to podstawowe narzędzie pracy dla każdego średniego przedsiębiorstwa w Polsce. Niezależnie od reprezentowanej branży, niemal każda firma opiera swoje o proces pozyskania i utrzymania klienta. Nic więc dziwnego, że firmy te decydują się na wdrożenie oprogramowania służącego do wspierania procesów zarządzania relacjami z klientem. Przeczytaj ten artykuł aby dowiedzieć się na co zwrócić uwagę wybierając system CRM dla średnich przedsiębiorstw na przykładzie platformy Connecto DMS.
2. Oprogramowanie CRM dla średniej firmy
3. Prezentacja systemu CRM dla średniego przedsiębiorstwa
System CRM dla średnich przedsiębiorstw
Dobry system CRM dla średnich przedsiębiorstw to wielofunkcyjny kombajn, który pozwala na odwzorowanie, optymalizację i automatyzację zadań w ramach procesów biznesowych realizowanych przez działy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. W dobie wszechobecnej integracji rozwiązań IT, system CRM dla średnich przedsiębiorstw powinien stanowić element większego ekosystemu informatycznego do wsparcia w zarządzaniu procesowym.
Tak właśnie jest w przypadku oprogramowania Connecto DMS, które składa się ze zintegrowanych ze sobą modułów elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami, CRM i Business Intelligence, które wspólnie tworzą środowisko do stworzenia kompletnego systemu informatycznego obsługującego wszystkie procesy biznesowe firmy, spersonalizowane aż do najmniejszego detalu.
Oprogramowanie CRM dla średniej firmy
Oprogramowanie CRM dla średniej firmy oparte o platformę Connecto DMS to zestaw narzędzi pozwalający na zbieranie wszystkich kluczowych informacji o kliencie, oraz prowadzenie procesu sprzedażowego w oparciu o nie. Każdy biznes jest inny, nawet w ramach tej samej branży, dlatego oprogramowanie CRM dla średniej firmy od Connecto umożliwia pełną personalizację każdego obszaru systemu. Obiekty, dokumenty, oraz ich zachowanie definiowane są wspólnie z klientem na etapie wdrożeniowym, dlatego wynikiem każdego wdrożenia jest oprogramowanie, które wygląda jakby było napisane na zamówienie.
Wybierając oprogramowanie CRM dla średniej firmy Connecto sam decydujesz o wyglądzie systemu, informacjach przez niego przetwarzanych, oraz sposobie ich przetwarzania. Za pomocą kreatora workflow zdefiniujesz w jaki sposób kierować przepływem pracy, trasować zadania oraz jak automatyzować powtarzające się czynności. Kreator formularzy pozwala na definiowanie wyglądu interfejsu systemu – jakie pola znajdą się na karcie Klienta, Ofercie, czy Zadaniu, oraz jakie będą ich właściwości.
Prezentacja systemu CRM dla średniego przedsiębiorstwa
Prezentacja systemu CRM dla średniego przedsiębiorstwa jest na wyciągnięcie ręki. Uzupełnij formularz kontaktowy zostaw swoje dane w formularzu kontaktowym lub zadzwoń 32 263 00 00, a sami z chęcią zaproponujemy możliwe rozwiązania oparte o oprogramowanie i doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych konsultantów Connecto.
Organizacja prezentacji systemu CRM dla średniego przedsiębiorstwa jest całkowicie darmowa i może odbyć się w siedzibie twojej firmy, w jednym z oddziałów Grupy Connecto lub zdalnie, za pomocą internetu.