Programy dla firm handlowych

Reklama

Reklama
Programy dla firm handlowych

 W handlu powszechnie stosuje się rozmaite narzędzia IT, Wdrożenie odpowiednio dostosowanego systemu w dużej mierze przyczynia się do rozwoju przedsiębiorstwa oraz pozwala odczuwalnie zwiększyć zyski. Wyjaśniamy, jakie korzyści dają programy dla firm handlowych i dlaczego warto w nie inwestować!

1. Programy dla firm handlowych
2. Program magazynowo sprzedażowy
3. System do handlu dla przedsiębiorstw

Programy dla firm handlowych

Programy dla firm handlowych znacznie ułatwiają pracę przedstawicieli różnych szczebli – od kadry zarządzającej, do szeregowych pracowników. Pozwalają lepiej rozplanować pracę i skoordynować działania, co pomaga zaoszczędzić sporo czasu, a także prowadzi do obniżenia kosztów. Dzięki nim można zautomatyzować wiele formalności, związanych m.in. z dokumentacją, obsługą sieci detalicznej czy realizacją zakupu/sprzedaży towarów.

Oprogramowania tego typu służą także do planowania i kontrolowania dyspozycji przekazywanych pracownikom. W ten sposób można na bieżąco nadzorować postęp prac oraz błyskawicznie reagować na ewentualne nieprawidłowości. W efekcie minimalizuje się ryzyko popełnienia błędu, który może doprowadzić do realnych strat.

Jedną z funkcji programów dla firm handlowych jest też gromadzenie danych. Historie sprzedaży, obroty, marże wskaźniki magazynowe itp. warto regularnie analizować, by kontrolować sytuację w przedsiębiorstwie. Moduł BI (ang. Business Intelligence) tworzy raporty i zestawienia w formie wykresów, grafów itp. Dzięki nim można szybko wykryć niepokojące sygnały albo dostrzec potencjał na rozwój.

Program magazynowo sprzedażowy

Program magazynowo sprzedażowy również jest niezwykle przydatnym wsparciem w branży handlowej. System pomaga kontrolować poziom zapasów, a także wspiera wszystkie procesy logistyczne. Stanowi ogromne ułatwienie dla pracowników magazynu, ponieważ usprawnia komunikację i przekazywanie najważniejszych danych, dokumentów itp.

Najlepsze programy magazynowo sprzedażowe zazwyczaj są dostępne także w formie aplikacji mobilnej. Doskonale sprawdzają się na dużych halach. Są również niezastąpione w przypadku pracowników pracujących w trenie lub wykonujących swoje obowiązki zdalnie – można z nich korzystać w każdym miejscu, o każdej porze.

System do handlu dla przedsiębiorstw

System do handlu dla przedsiębiorstw powinien być platformą składającą się z kilku modułów i aplikacji, m.in. ERP (ang. Enterprise Resources Planning), CRM (ang. Customer Relationship Management) czy DMS (ang. Data Management System). Jedne z najlepszych, personalizowanych narzędzi IT na rynku oferuje polska firma Connecto. Z jego pomocą można m.in.:

• na bieżąco analizować relacje z klientami,
• tworzyć ścieżki wystawiania dokumentów magazynowo-handlowych,
• rejestrować zamówienia, reklamacje, przyjęcia, wydania magazynowe itp.,
• kontrolować obsługę procesu sprzedaży,
• obsługiwać transakcje handlowe krajowe i zagraniczne,
• analizować obroty, marże, wskaźniki magazynowe itp.

Więcej informacji o systemie dla handlu i dystrybucji Connecto można znaleźć na: https://www.connecto.pl/handel-i-dystrybucja/.