Oprogramowanie dla firm zyskuje popularność

Reklama

Reklama
Oprogramowanie dla firm

Oprogramowanie dla firm staje się coraz bardziej popularne nie tylko w wielkich firmach. Po systemy informatyczne sięgają także przedsiębiorstwa z sektora MŚP oraz mikro. Co ciekawe, nie zawsze chodzi o cenę, a o możliwości systemu i opiekę specjalistów.

1. Kto wykorzystuje oprogramowanie?
2. Elektroniczny obieg dokumentów
3. Business Intelligence
4. CRM
5. Zarządzanie projektami
4. Jak wybrać system?
5. Inwestowanie w systemy informatyczne
5. Demo oprogramowania

Kto wykorzystuje oprogramowanie dla firm?

Nie ma ograniczeń co do firm i branż, które wykorzystują oprogramowanie do swojego działania. Samo założenie jest takie, że inwestycja w oprogramowanie dla firm ma przynieść ułatwienia w zarządzania każdym z działów. System może być wykorzystywany do zarządzania całym przedsiębiorstwem albo tylko jego częścią. Takie systemy podzielone są na moduły.

Każdy z klientów ma możliwość wyboru gotowego oprogramowania, jednak nie zawsze można je zmodyfikować. Dostępne jest też oprogramowanie tworzone na życzenie Klienta. Przeważnie zawiera ono określone moduły:

Elektroniczny obieg dokumentów

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala on w pełni kontrolować przepływ informacji, które krążą po firmie. Dzięki temu każda faktura i umowa jest archiwizowana, a ryzyko zagubienia dokumentu maleje do minimum. To również zautomatyzowanie wielu procesów, jakie do tej pory zachodziły w przedsiębiorstwie.

Business Intelligence

Business Intelligence wykorzystywany do tworzenia raportów i analiz z działań jednego obszaru firmy lub całego przedsiębiorstwa. Informacje dostarczane do osób decyzyjnych lub analityków w postaci wykresów czy diagramów ułatwiają kontrolowanie sytuacji, pozwalając jednocześnie na szybką reakcję jeśli wystąpi jakiś problem.

CRM

W CRM znajdują się wszystkie informacje o Klientach oraz działania, które zostały zarejestrowane przez handlowców. To spore ułatwienie w sytuacji, gdy trzeba przygotować indywidualną ofertę, dopasowaną do potrzeb Klienta. Wykorzystanie historii karty klienta znacznie ułatwi i przyśpieszy ten proces. To również narzędzie, które pozwoli nam pozyskać kolejnego klienta, a także będziemy w stanie zweryfikować szansę sprzedaży.

Działania przy Kliencie mogą widzieć wszyscy handlowcy (w zależności od ustawień), co przekłada się na stałą obsługę Klienta, nawet gdy handlowiec odpowiedzialny za niego jest na urlopie. Wtedy w nagłych sprawach obowiązki te jest w stanie przejąć kolega.

Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami usprawnia procesy dotyczące prowadzeniu konkretnych projektów. Moduł umożliwia harmonogramowanie pracy, co przekłada się na stałą kontrolę poszczególnych etapów. Dostęp do projektu w każdym momencie i bieżące wprowadzanie zmian z możliwością zapisania poprzedniej wersji jest sporym ułatwieniem w prowadzeniu działań.

Jak wybierać programy dla firm?

W głowie może się zrodzić wiele pytań, które będą za i przeciw wdrażaniu systemu informatycznego. Klienci zazwyczaj wybierają poniższą ścieżkę. Jest ona najbardziej optymalna i pozwala podjąć słuszne decyzje. Nie ma znaczenia dla jakiej branży wybieramy oprogramowanie dla firm, ponieważ w każdej wygląda to bardzo podobnie:

  1. Ustal potrzeby firmy (Co? Gdzie? Kiedy? Po co? Dlaczego?)
  2. Zobacz wersję systemu na prezentacji
  3. Rozpocznij analizę przewdrożeniową
  4. Dopasuj oprogramowanie na miarę swojego przedsiębiorstwa
  5. Wybierz specjalistów, którzy wdrożą oprogramowanie i pomogą w jego serwisaniu

Inwestowanie w systemy informatyczne

Mogłoby się wydawać, że systemy informatyczne kupowane są wyłącznie przez duże firmy i międzynarodowe korporacje. Owszem, międzynarodowe przedsiębiorstwa od dawna korzystają z takich rozwiązań. Jednak to właśnie małe i średnie firmy (tzw. sektor MŚP) coraz częściej sięgają po rozwiązania klasy ERP oraz DMS.

Z roku na rok rośnie także liczba mikroprzedsiębiorców, którzy chcą mieć u siebie takie systemy. Nic dziwnego, bo każdy – niezależnie od wielkości firmy – chce działać sprawnie, zwiększając dochody przy mniejszym nakładzie pracy. A systemy oprogramowanie dla firm właśnie to umożliwia.

Pobierz demo oprogramowania

Zadzwoń pod nr 32 420 66 21 lub wypełnij poniższy formularz

    Firma

    NIP

    Osoba kontaktowa

    Adres email

    Telefon

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość do Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

    Uprzejmie informujemy, że: a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych, b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności, c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych., d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.